Hier vind je de meestgestelde vragen voor nieuwe klanten. Ben je al klant bij ons? Kijk dan in de knowledge base binnen Mijn Get Cloudy
Je kunt dan hier heel eenvoudig een webhostingpakket bestellen. Twijfel je erover welk pakket je nodig hebt of heb je nog andere vragen? Neem dan gewoon contact op via het contactformulier, we helpen je hier graag mee!
Dan kun je hier direct een webhosting pakket aanvragen. Wij installeren dan WordPress voor je zodat jij (of je webbouwer) direct aan de slag kan met het maken van jouw website. Heb je nog geen webbouwer? Dan kunnen wij je matchen met één van onze favorieten!
Wij zorgen ervoor dat je website technisch up-to-date blijft. Hier verstaan we onder:
Ga je wijzigingen aanbrengen in je website, dan valt dit niet onder het beheer. Denk hierbij aan het wijzigen van de inhoud op je website of het toevoegen van functionaliteit. Wil je dat we dit wel doen? Dan kun je één van onze strippenkaarten aanschaffen, je kunt ons dan inzetten wanneer dat echt nodig is.
Wij kunnen een zakelijk e-mailadres voor je aanmaken bij onze partner Zoho mail. Zelf leveren we geen e-maildiensten om een aantal redenen. Allereerst willen we niet dat jouw mail in de spambox van de ontvanger belandt. Bij grote webhostingpartijen deel je een IP adres met veel andere klanten. Als één van die klanten misbruik maakt van de mailservers, kan het zo zijn dat dat IP adres ergens een blokkade krijgt. En daar ben jij dan ook de dupe van!
Daarnaast zijn onze servers er helemaal op ingericht om jouw website zo snel mogelijk te kunnen laten draaien, het draaien van een e-mailserver en alle backups en regelgeving die daar bij komt kijken, helpen daar niet echt in mee.
Tot slot is het zo dat e-maildiensten die inbegrepen zitten bij een webhostingpakket vaak erg beperkt in functionaliteit zijn. Wij raden daarom altijd een externe provider aan voor je zakeijke e-mail, zeker als je het professioneel wil aanpakken en je team op termijn uit wil breiden.
Zoho mail biedt een gratis Webmail pakket waarbij je een e-mailadres krijgt dat eindigt op @jouwdomeinnaam.nl/.be/.com etc. Dit configureren we graag voor je. Uiteraard ben je zelf vrij om een keuze te maken en behoren Google en Outlook ook tot de mogelijkheden, we helpen je hierin graag op weg!
Nee hoor, geen zorgen. Wij regelen vrijwel alles voor je. Van jou hebben we eigenlijk alleen de inloggegevens nodig van je website en een verhuiscode van je domeinnaam.
Mocht je niet weten waar je deze informatie kan vinden, helpen we je graag 0m deze te achterhalen. Daarna kunnen we zelfstandig aan de slag en ontvang je van ons een bericht als de verhuizing is afgerond.
Ook ervaren hoe gemakkelijk dat gaat? Vraag hier je pakket aan.
Nee, dit doen we uiteraard met jou in overleg. Samen zoeken we een geschikt moment en aan de hand daarvan stellen we samen een planning op. Daarnaast ontvang je een correctie op je eerste factuur, je gaat pas betalen op het moment dat we jouw website succesvol hebben verhuisd.
Stel ‘m hieronder en we komen zo snel mogelijk bij je in de lucht!